Айнымалы мәліметті сақтауға арналған контейнер
C# тілінде айнымалының түрлері көп. Олар кқлтсөзбен анықталады
Мысалы:
int — бүтін сандарды сақтайды. Мысалы -123 немесе 123
double — үтірден кейінгі сандарды сақтай алады. 999.9 немесе -45.3
char — жалғыз таңбаны сақтай алады. Мысалы ‘a’ немесе ‘A’. Char мәні жалғыз тырнақшаға(‘) алынып жазылады
string — мәтінді сақтайды. Мыслаы «Hello World». string мәні қос тырнақшаға(«) алынып жазылады
bool — логикалық true және false мәндерін сақтайды
Айнымалыны жариялау
Айнымалыны жариялау үшін оның типін көрсетіп, оған мән меншіктеу керек
Синтаксис
type variableName = value;
Бұл жерде type — айнымалының типі (мысалы, int немесе string). variableName — айнымалының аты (мысалы, x немесе name). Тең (=) таңбасы айнымалыға мәнді меншіктеу үшін қолданылады.
Мәтінді сақтайтын айнымалыны құру үшін келесі мысалға көз салайық
Мысал
name атты, типі string айнымалы құрып, оған «Abylai» мәнін меншіктейік
string name = "Abylai";
Console.WriteLine(name);
Бүтін санды сақтайтын айнымалыны құру үшін келесі мысалға көз салайық
Мысал
Типі int, аты myNum атты айнымалы құрып, оған 15 мәнін меншіктейік
int myNum = 15;
Console.WriteLine(myNum);
Айнымалыны оған мән меншіктемей-ақ жариялауға болады. Мәнді кейін меншіктеуге болады
Мысалы
int myNum;
myNum = 15;
Console.WriteLine(myNum);
Бар айнымалыға жаңа мән тағайындасаңыз, ол алдыңғы мәнді қайта жазатынын ескеріңіз
Мысал
myName айнымалының мәнін 20-ға өзгертейік
int myNum = 15;
myNum = 20; // myNum мәні енді 20, 15 емес
Console.WriteLine(myNum);
Басқа типтер
Басқа типтегі айнымалылардың мысалын көрсетіп кетейік
Мысал
int myNum = 5;
double myDoubleNum = 5.99D;
char myLetter = 'D';
bool myBool = true;
string myText = "Salem";